Har jag sagt att jag gillar brunetter?

2011-03-13 @ 19:02:15 / Allmänt / Kommentera (0) st
Oj vilken dag!
Och gårdag för den delen.

Halv tio plockade Samuel upp mig och vi drog till stan.
Jag var fierce som fan i svartvit rutigkjol, rosa linne och en svart tröja över. Och stövlarna såklart.
När vi kom fram var de knappt nå folk ute (fem över tio) men sen drog de igång.
Jag drog i mig lite mer än jag skulle gjort så har varit bakis idag.
Kom igång efter ett tag och dansade. bla. med någon kille i rutig skjorta som såg rätt bra ut om jag inte minns helt fel men som sagt så var jag ju lite på lyset.
Stackars Samuel som fick stå ut med mig på vägen hem ^^

Sen blev jag väckt vid elva av Carina som undrade om jag skulle med på stallet.
Mjaaaa... Joooo... ska jag väl? var min reaktion.
Hon bara skrattade åt mig.
Släpade mig upp och gjorde mig iordning.

Så drog vi till stallet.
Först plockade vi in La'bri, Teddan & Pärla och gav oss iväg.
Labero var på g redan på stallplan och det var inte långa sträckor som han höll sig på alla fyra. Testade mig lite också med o sparka och vilja vända och backa.
Men de gick det med.
Carina fick sig också en åktur då Teddan va lite kaxig.

Sen kom vi tillbaka, bytte hästar till:
Ådi-san
Vicki
Verona
Så begav vi oss igen.
Denna gången var det Stinas tur att kämpa, första biten gick jättebra men när vi vände hem började Verona dumma sig lite. Men inget farligt.
Så även den turen gick smärtfritt.

Sen tog jag in Morsan och borstade henne och övade klippning av manen.
Så longerade vi en stund.
Duktig tjej!

Kom hem, slängde mig i duschen och drog ner på bion.
"Trassel" Var filmen. Haha har skrattat som en tokig och grät en skvätt också. ^^

Nu är jag helt galet trött.
Ska slänga in en maskin tvätt och bädda sängen och slänga mig o lyssna på ljudbok eller nått.
Imorn börjar en ny jobbvecka.
Skööönt.

På onsdag ska jag fota hotellet lite.
Ska skriva ihop 2 reportage.
Och annars är de nog rätt lugnt.
Utöver det vanliga dvs =)



Ja och såhär ser jag ut nu för tiden.
Ljusare hår, lite mildare.
Lite bättre helt enkelt.
Livet leker, och jag med =D


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: