Bakdag (bakslag?)

2012-02-16 @ 17:56:38 / Allmänt / Kommentera (0) st
Jag fick Tullehästen på lektion :D Hon var jätteduktig och fattade nästan galopp på normalt vis på slutet, haha.

Igår var de min tur att va ridlärare. Monia var i H-sand och hann inte hem så jag fick ha alla grupper. Gick bra och tror jag fick godkänt av alla grupperna.

Idag fick jag ett toksug att baka.
Så vi bestämde choklad/hallon muffins och tosca/hallonmuffins.
Chokladen var ett smärre misslyckande, haha.

Toscamuffinsen däremot, mums! Lite geggigt men mycket gott!
Snart är de dags för kören också.


Snattade en lista från Stina också på brudarnasl.blogg.se

1. Är du singel? Nej det är jag inte.
2. Bästa killkompis: Har nog ingen tror jag?
3. Bästa tjejkompis: Nathalie!
4. Röker du? Haha jo, sen jag var 17
5. Fullständigt namn: Elena Jasmine Öberg
6. Födelsedag: 23 September
7. Är du helsvensk? Ja, det tror jag.
8. Vem ringde dig senast? Sam
9. Vem smsade dig senast? Monia
10. Vem kramade du senast? Sam
11. Vem pussade du senast?  Någon häst ;P Sam får inte så många pussar, haha.
12. Roligaste personen du vet: Sam
13. En kille som går i din klass: -
14. En tjej som går i din klass: -
15. Vem träffade du senast & vart någonstans? Sam & Andreas på hotellet
16. Ögonfärg: Grönmelerade
17. Vem såg du senast? Sam
18. Har du någonsin förlorat en vän? Haha, ja det hör liksom till
19. Vad åt du senast? Hallon/Toscamuffins
20. Vad drack du senast? Mjölk
21. En vacker person: Mamma!
22. En snäll person: Extramamman
23. En gullig person: Sam
24. En jobbig person: Jag?
25. En konstig person: Storebror xD
26. En med magrutor: Storebror, snart iaf
27. När skrattade du senast och varför? Åt mitt fail med chokladmuffinsen för 1h sen
28. När grät du senast och varför? Oj, det var nog när Ådi skulle få sitt sista vet. besök
29. Vill du ha ditt ex tillbaka? Nej, vi mår bättre på varsitt håll
30. En du saknar: Nathalie!
31. Ditt humör just nu: Neutral
32. Hur många vänner har du på facebook? Oj... 247st
33. Hur många av dem är tjejer & hur många killar? Är nog hälften hälften ungefär
34. Har du skilda föräldrar? Nej
35. Hur många syskon har du? Beror på hur man räknar. 2 småbröder och en lillasyster eller 1 storebror, 2 småbröder och två småsystrar
36. Din favoritfärg: Grön, blå, svart
37. Nån du vill träffa: Nathalie!
38. Äckligaste du vet: Är rätt mycket, fjärilar, Clownen pennywise, svamp osv
39. Godaste godiset: Bubblizflaskor!
40. Godaste läsken: Coca Cola, alla gånger!
41. Har du någonsin brutit mot lagen? Ja
42. Är du kär just nu? Ja det är jag :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: