You know how the time goes by

2012-01-19 @ 08:33:32 / Allmänt / Kommentera (0) st
1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
För tio år sedan var jag 13 år.
Gick väl typ 6:an? Mådde extremt dåligt och ville byta skola. Ville bara försvinna. Ville slippa skolan och allt som hände där.
2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
För ett år sedan hade jag precis börjat min praktikplats på röda korset.
Fick människor omkring mig som jag trivdes med, vi planerade modevisningen och jag hade städröj i hela kupan, älskade att vara där.
3) FEM SNACKS DU GILLAR
Sourcreamchips, dillchips, Salta pinnar, Cashewnötter & halloncrisp

4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL:
Tror de är ganska många.
Mycket gospellåtar, powerballader och "gamla klassiker"

5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MÅNGMILJONÄR:
Jag skulle betala alla mina skulder.
Och alla familjens skulder.
Köpa en c-ponny till Alva, massa hockeyutrustning till Kevin, massa godis o fiskeutrustning o spel till Julle.
Skulle skänka pengar till resten av min familj/släkt
Ridskolan skulle få minst 1milj.
Sen skulle jag ut o resa, leva livet, uppleva och undersöka.

6) FEM DÅLIGA VANOR
Rökare
Dricker cola mer på rutin än att jag vill ha.
Småätare
Talar innan jag tänker
Sluddrar

7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
Vara i stallet
Umgås med min fina pv.
Skriva
Läsa
Musik

8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:
Onepiece. Aldrig någonsin i helvettet att jag sätter på mig en gräslig sparkdräkt.
Äkta päls, aint gonna happen
Magtröja, hahahahha
Säkert massa mer också men kommer inte på just nu
9) FEM FAVORITLEKSAKER:
Min rara laptop, xperian, Sam's iphone, min kamera & tv:n


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: