Jobb jobb jobb

2012-07-17 @ 15:44:23 / Allmänt / Kommentera (0) st
Jobb hela dagen.
Ikväll ska prinsessan ridas igen.
Red ut en sväng igår, var som att sitta på en tickande bomb. Ville inte alls gå ifrån dom andra hästarna plus att hon stått en månad.
Red en tur på ca, 30min. Lagom att börja med. Bara skritt såklart.
I slutet blev hon lite mer avspänd och när vi kom tillbaka stod finaste Mulle & Fido och väntade på oss :)
 
Beställde nya kameran igår.
http://nikon.se/sv_SE/product/digital-cameras/slr/consumer/d5100
En sådan.
Najs najs, ska bli roligt o testa den.
Tog den dessutom på expressbeställning så jag ska hinna få den till Monias sommarkurs. Äntligen få fota lite hästar igen.
Ska dessutom ev. vara med själv fast på en helt annan häst än någon av mina. Fast inget är klart än.
Spännande!
 
I helgen vet jag inte hur det blir.
Om vi ska åka till Lycksele med Maria & Björn eller om jag ska va hemma och bara ta det lugnt och försöka bli frisk.
Får se.


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: