Såhär känner jag just nu

2012-07-28 @ 17:29:59 / Allmänt / Kommentera (0) st
http://www.youtube.com/watch?v=HhtUuWUMQ4E&feature=related
 

Senaste

Låt du hörde: The vacation song - Shane Dawson.

Film du såg: Pang på pensionatet

Mat du åt: Två kokta i bröd :)

Kram: Sam!

Puss: Sam!

Känslan: Trött, trött, trött, trött

Bråk: Bråkat rätt mkt på senaste

Resa: Kiruna?

Glädje: Monias sommarkus!

Längtan: 2 oktober. 

Dröm: Krig

Personen du träffade: Sam

Person du pratade i telefon med: Minns inte?.

Personen du fick sms av: Jens

Gången du var utomhus: 2h sen

Gången hela din familj åt middag tillsammans: 1 Juni?

 

Antingen-eller-frågor:

Storstad eller landet: Både och på sitt sätt

Hamburgare eller pizza: Haha båda :P

Kött eller fisk: Kött

Hund eller katt: Hund! 

Aftonbladet eller Expressen: Aftonbladet, vet inte varför

McDonalds eller MAX: McDonalds- milkshake!!

Vin eller Öl: Inget dera, bläää!

Charter- eller skidsemester: Charter.. tror jag.

Sverige eller Utlandet: Utlandet, helst ngt varmt och skönt

Sport eller nyheter: Sport, ridsport

Hockey eller fotboll: Hockey

Ljushåriga eller mörkhåriga killar: Möööörka!

Sommar eller vinter: Sommar!!!

.

Fem saker du alltid har i ditt kylskåp?
- Ketchup
- Smör
- Coca Cola
- Cigaretter
- Mjölk

Fyra saker du inte kan vara utan?
- Min telefon
- Hästarna
- Samuel
- Familjen

3 saker du inte kan äta?
- Fisk, smakar för mkt.. fisk :P
- Svamp, för svampig i konsistensen :P
- Kräkor (Räkor)

Två saker som gör dig glad
- Min familj
- Hästarna

En sak du gör oftast flera gånger i veckan
- Hänger i stallet



Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: