Sundsvall

2012-05-26 @ 07:44:49 / Allmänt / Kommentera (2) st
Står på agendan idag.
Lite shopping måhända men mest för resans skull.
Innan vi åker till Sundsvall kommer vi även lämna tillbaka Sappo.
Det funkar inte med min allergi tyvärr :(
Det kommer bli väldigt tomt och väldigt tyst! Den fina svarta faran har gjort ett stort intryck på oss och på alla som träffat honom. Fantastiska lilla vovve!
Just nu är jag extremt besviken på mig själv o min kropp. Jag vet att min sambo så gärna vill ha hund och så "förstör" jag det :(
Bilden är på Kidiz och togs förra vintern.

Kommenterat av: manda

fin blogg, följa varann via bloglovin ? :) / MAnda på ryyttarduon

2012-05-27 @ 14:45:12
http://ryyttarduon.blogg.se/
Kommenterat av: Therese

Det finns en hel del mer allergivänliga raser, funderat på någon sån? :) Tex Pudel, Bichon Frisé och havanaise, shih tzu, Lhasa Apso.. Finns säkert fler (kanske finns några i större format också?). Jag har inte så stor koll, "Labradoodle" ska väl vara rätt allergivänlig o det är ju en lite större blandras. / Therese


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: