I wanna rock n' roll all night

2012-09-03 @ 15:10:40 / Allmänt / Kommentera (0) st
Fröken Öberg har blivit en gamer =)
Köpte två spel i lördags. Silent hill 2 Homecoming & Condemned 2. Har inte ens provat Silent hill för jag har varit så inne på Condemned, haha.


Iaf.
Sist jag skrev var de innan hoppspecialen.
Vi skulle hoppa en serie.
Tre studsar och sen ett galoppsprång fram till ett räcke och sen två galoppsprång fram till en oxer.
Första studsen in var alltid skit, jag hamnade i bakvikt för Vicke klev av så stort, men de rätade till sig genom serien.
Vi hoppade kanske 70cm. Sen när hon höjde så sa jag att jag gav mig, är dumt o hoppa högre än vad som känns säkert, det förstör så mycket.
Håller mig hellre lågt så jag o hästen får självförtroende och tycker att det är roligt =)
Så jag är supernöjd!

Annars har de inte hänt mkt. Var o shoppade lite i stan i lördags som sagt. Spel, lite hästsaker, lite kläder och sådär.
Imorn är de dags för LAG-möte och sen på onsdag är de sjukgymnast och klippning som händer.
Och ridning imorn förstås =)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: