Idioter

2013-06-04 @ 00:14:43 / Allmänt / Kommentera (0) st
Kopierar mitt fbinlägg
Krossade rutor? Inbrott i bilar? Stulna bilar? Vad fan är det som händer, vilka är ni och vart är era föräldrar? Blev ni tappade på huvudet som små eller behöver ni ett par extra år i skolan för att lära er rätt/fel & ditt/mitt? Jag kan ställa fler frågor som ni hemskt gärna skulle få svara på eftersom socialt missanpassade personer intresserar mig och ni är uppenbarligen helt missanpassade...


Alltså seriöst, föräldrarna till dessa som gör sådant här. Hur känns det att ha misslyckats så fatalt med uppgiften att uppfostra sitt barn? Ni får gärna skriva till mig då jag inte vill göra om era misstag med mina framtida barn.
Hoppas ni skäms och att ni utesluter era barn ur era liv, det är inte mänskligt det som dom håller på med. Det är skamligt!


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: