La de svinge la de rock 'n roll

2009-08-25 @ 22:15:39 / Allmänt / Kommentera (1) st
La de svinge till du mister all kontroll.

Äntligen! Jobb!
Iofs. bara en praktikplats, men sköter jag mig blir jag anställd sedan.
Börjar med smutsjobben, typ. putsa bestick, disk, salladsbuffén och sen jobbar jag mig uppåt.
Kommer bli sjukt roligt och ha något att göra igen. Samt att jag får umgås med Niklas varje dag.
Även om jag kommer få min beskärda del av Hitler är jag rädd.

Nåväl. Imorn ska jag med mamma till stan och skriva in mig på af. igen. Och säga att jag vill ha prakik. Så det så.
Sen på torsdag är det inte riktigt klart än hur det blir. Men det löser sig.
Fredag jobbar jag after work.
Lördag är lugn tror jag?
Söndag vet jag att det var något.. jo, Micke kommer. =D De blir också najs!

Kommenterat av: Sandra

Ja! du har "jobb" jag har också jobb, fast bara en och en halv vecka =P



vi bådar jobbar oss uppåt ;)



hoppas det går smidigt hos af för dig, för johannes skulle ut på praktik enligt af, så hittade han massa platser, men det blev bara nej, nej och åter nej...?

2009-08-26 @ 14:22:43
http://zandrix.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: