Och är det inte verklighet så drömmer jag.

2009-08-20 @ 09:42:33 / Allmänt / Kommentera (1) st
Nu ligger jag på Natta's rum.
Det är cirka 25min tills vi ska börja gå till bussen. Sen åker vi in till stan och går upp till busshållsplatsen. *suckar*
Då blir de hem till norrland.
Kommer va hemma cirka 19,15 i Ramsele.
18,30 är jag i stan, där kommer troligen mamma hämta upp mig och sen åker vi vidare hemåt.
Men först väntar 7-8h buss. *suck*

Men men.
Så nu säger jag hej då Uppsala för den här gången och med mig hem tar jag funderingar och tankar på att flytta hit.
Framtiden får utvisa vad som händer.

Nu ska jag hem och komma in i rutinerna igen.
Prata med Niklas om hur det blir med jobb.
Åka till stallet och komma igång med ridningen igen, lär vara lite ringrostig.
Får äntligen träffa Carina snart igen.
Och Gospelkören, börja sjunga igen. Ska lägga fram min nya låtidé också.

Det blir nog bra i slutändan hur jag än gör.
Nu ska jag packa det sista.
Ciao så länge.
Ni får gärna höra av er medans jag sitter på bussen så tristessen bryts.
073-8477266

Kommenterat av: Sandra

naaaaaj! du får inte lämna mig själv i norrland tår i ögat

2009-08-20 @ 17:50:49
http://zandrix.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: