Vart är fågeln, vi får ringa han sen.

2009-08-21 @ 13:08:32 / Allmänt / Kommentera (0) st
Imorse var de jobbigt att vakna.
Drömde om hästarna, eller Menzo speciellt. Vi skulle göra ridprov för o se om vi fick bli skötare. Men dom hade sagt fel tid till mig så jag blev jättesen. Fick typ stressa ihjäl både Menzo och mig så han var helt förstörd inför ridprovet och skenade så jag ramlade av.
Så jag fick inte bli skötare.

Så när jag vaknade skulle jag vända mig om o se om Natta vaknat.
Tills jag kom på att hon inte var där =( De va jobbigt!
Vad ska jag göra utan henne liksom?
Kommer inte få nå mer blåmärken efter att hon tagit ut sina tree hill frustrationer på mig.
Inte få höra henne svära eller jubla över hennes kortspel innan vi sover.
Ingen o säg godnatt eller godmorgon till. Trots att mina mornar inte alltid va goda.

Nåväl. Ska väl ner på soc. o fylla i dessa jävla papper så jag får nå pengar nån gång.
På måndag ska jag rida audi till stallet.
Sen kör vardagen igång. Ska bli rätt skönt.


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: