We're fighting this war.

2009-08-02 @ 22:56:25 / Allmänt / Kommentera (0) st
Oj oj oj.
Jag minns aldrig att jag brukar bli såhär sliten efter urkult.
Var jag verkligen så trött efter förra året?

Min rygg har iallafall rätat ut sig någorlunda.

Såå..
Vi kommer dit på onsdagen, packar upp, drar marknadsstråket och sånt.
Vi hade stugan närmast thaimaten och i bilen påväg dit så peppade vi.
Sen började vi dricka lite, framåt kvällen fick vi sällskap av Wille.
Sen var de full fart hela dagarna.
Eftersom att våran stuga låg såpass att man i princip alltid gick förbi den så var det konstant folk hos oss.
Från 6 på eftermiddagen till 5 på morgonen var de folk i stugan alltså.
Helt galet.

Har blandat ihop alla dagarna totalt så jag kommer inte ihåg vad som hände vilken dag.
Utom lördagen som jag minns tydligast. Både positivt och negativt.

Men de kommer mer då jag hämtat festivalbloggen i lägenheten. Där står de massor.


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: