I always wanted to be someone else for you

2009-12-28 @ 02:20:46 / Allmänt / Kommentera (1) st
Länge sedan jag bloggade, jag skyller det på Natta ;)

Det har hänt mycket.
Vet inte riktigt var jag ska börja.
Jobbade juldagen på hotellet, sjukt mycket folk, sjukt mycket att göra och sjukt roligt.
Fick en kille som slickade mig i örat osv =p
Julafton var också mysig, samt uppesittarkvällarna hos storebror.
Julklappsshoppingen i Sollefteå var också intressant, jävla kärring!

Nu planerar vi nyår, hur fasen vi ska göra.

Jag och Natta har haft lite pratkväll ikväll. Kom fram till att Natta nog är lesbisk.
Och att Natta är den ultimata tjejkompisen, dvs. ingen förhållandetjej utan kompistjej. Den som alla killar vill ha som tjejkompis för att hon inte är så tjejig.
Jag däremot är reboundgirl. Den som killarna går till för ett ligg när förhållandet är slut och sedan kommer på att "nej, men vi kan väl vara vänner" dvs. knullbar men inte förhållandebar.
Natta har hunnit med att vara hos Oprah också. Haha.

Och vi har tokstädat hela lägenheten. Den är så jävla mys nu! Men halt som satan är de på golven =o

Så såg jag klart Paranormal Activity idag, den var inte lika läskig då man hade sällskap ^^

Vi la oss för typ.. fyra timmar sedan? Men vi har fortfarande inte lyckats somna, ligger med varsin dator.
Imorn ska jag upp o jobba lite på ridskolan. Var ett tag sedan sist.
Anyhow, nu ska jag surfa vidare. Ciao så länge.

Saknar dig!

Kommenterat av: Sebbe

Har du någon favoritbloggare? =)

kramar!

2009-12-30 @ 19:20:49
http://lookstylish.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: