I dont want to go to bed mad at you.

2009-07-25 @ 13:26:17 / Allmänt / Kommentera (0) st
Det är kärlek.
Ne-yo - Mad

Jaha, gårdagen då.
Efter lite omständigheter tyckte jag o N att nu jävlar, fylla!
Så vi hörde med lite folk men ingen var party.
Så då fixade vi skjuts till stan där de va laxen.

Så mötte vi upp med Sandra, sen med Tommy och Michaela och tillsist med Daniel. Som fetdissade mig efter ca 30s f.ö.
Sen knatade vi runt, träffade lite folk, hälsade på zita.
Sen käkade jag, Natta, Linda o Jeanette på stures o sen drog vi hem.
Sjukt skönt o sova i sin egna säng var det. (De va tänkt att vi skulle stanna i stan hela natten)

Nu blir de iaf. fotboll i Junsele. Bk är ju i finalspel. De är najs!
Anyhow, thats it for now.

Orka " '  " förresten. Som i  "can't" tex.


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: