It's time to keep my head up high.

2009-07-19 @ 13:41:56 / Allmänt / Kommentera (1) st
Som utlovat kommer ni en redovisning av mina galna 36h.

Egentligen började allt vid 11tiden på fredagkväll. Jag och natta var dödligt uttråkade så vi pratade med Gabbe o hörde om de inte va fest nånstans. Jorå, nere vid honom.
Så vi tjava dit men hann stanna typ 10min för sen skulle dom till skidstugan.

Så jag o Natta gick hem. roade oss med k6 och kåta pojkar ett par timmar.
Så gick vi o la oss. Precis då ringer min telefon. Gabbe. "Vi hämtar er om tio minuter" paniken upp, på med kläder osv.
Ut och så for vi hem till Gabbe igen.
Så då blev de Jag, Natta o Gabbe.

Tills Modén störtade in genom dörren.
Han o Gabbe dansade tango genom hela rummet ^^
Så satt vi o drack till typ. 10 över 6 på morgonen. Då tyckte Natta att nu går vi hem så vi hinner sova.

Jag bestämde mig dock för att inte sova något eftersom jag skulle bli så jävla grinig då.
Sagt o gjort, jag satte mig i köket med en god bok tills klockan var 8.
Då gick jag på OK och handlade överlevnadskit till dagen; Halstabletter, druvsocker, dricka, risifrutti, pigall.
Sen väntade jag på att Ica skulle öppna så jag fick köpa cigaretter, men icket. klockan var bara 20 över 8 så jag gick upp till hotellet och surrade med Lotta till 20 över 9. ^^

Gick ner på Ica, handlade cigg. Blev lurad av Sandra.
Så kom jag hem, gjorde iordning en capp. till Natta o väckte henner. Två gånger.
Så när hon klev upp gjorde vi oss iordning och gick ner för o möta Sandra.

Sen knatade vi alla tre bort till OK för o köpa mask. (Jag drog en raid på Ica o köpte sockerärtor)
Men dom hade ingen mask, så vi gick hem till Sandra's mamma för o hämta bilen o se hur mycket mask vi hade kvar i gamla burken.
Sen tog vi bilen bort till Järnaffären för o köpa lina och mask.
Så äntligen kom vi iväg. Såklart blev de vårat vanliga fiskeställe vid vattnet.

Solen sken, nästan inga mygg, liten vindpust och alldeles underbart.
Förutom 711 bremsar, 40 trollsmällor och att det var helt dött.
Så Sandra började fota trollsmällor (trollsländor) istället för o fiska.
Jag o Natta bara var.

Sen packade vi in allt i bilen o fortsatte.
Mot Boda borg. NEJ, Borgvattnet för helvette Jasmine.
Jag sa fel hela dagen igår.
Vi for till Borgvattnet för att kika på spökhuset och ta en fika.

Vägen var en oändlig grusväg och det var väl ungefär nu jag började tappa tidsbegreppet.
När vi kom fram drog i ett ärevarv runt dom som satt och fika. Och sen när vi satt o fikade var vi lika utflippade som vanligt.
Folk som inte känner oss måste ju tro att vi är efterblivna.
 Natta

 Sandra

Så vi satt där och lekte och fulade oss ett tag. Innan vi brummade vidare hemåt.
När vi var på väg hem fick de övriga två syn på ett grustag. Som egentligen visade sig vara en dinosaurie hemvist för ninja turtles. Vi hittade ett turtlesägg och en grön gegga dom muterats i.
Helt galet.

Sen gick de tokfort hem.
Så for vi och hälsade på hästarna, jag sprang runt med myggmedlet och försökte spruta på dem men dom bara sprang iväg dom dumingarna.
Så vi fyllde vatten och for vidare.

Matpaus Vi for till grillen och åt. Jag degade ihop totalt o blev trött som satan.
Så vi bestämde oss för att röra på oss innan jag o Natta dog ihop.
Så vi for till jättegrytorna.
Där studsade vi runt och hade oss ett bra tag. Jag höll på o stå på näsan rätt ner i vattenstenbrottet.
Vi försökte ta sönder en soppåse någon kastat ner.
Klättrade i hålor osv.



Sen for vi till lappgraven. Eller ja, Natta o Sandra gick till lappgraven. Jag stannade i bilen och sov.
Så de kan jag inte säga så mycket om =p

Då bestämde jag mig att skulle vi ha en fotosession på kvällen var jag tvungen att få sova först.
Så vi for hem till lägenheten och jag slängde mig omkull o sov två timmar medans Natta badade o Sandra grejade med datorn.

Sedan väckte dom mig och vi for till SVAR-trappen för o ta spökbilder.
Det gav vi dock upp rätt fort och for till kvarnen. Där klättrade vi på stenar, gick över broar allt för att få till spökbilder.
Tills jag skulle leka näcken på en mossig sten mitt i vattnet.
Jasmine trilla vatten kan jag ju tala om.
Då gav jag upp o sa att nu är jag blöt, då kan jag lika gärna va kvar i vattnet så får vi rejäla spökbilder.
Dessa visade sig bra så Natta ville också va vattenspöke. Så vi kravlade runt där i 2h ungefär.
Allt ifrån stenar till vattenfall och lik.

Sedan tog vi spökliga bilder i lilla trappen där och vid stolarna.
Efter inspelningsbilder blev de såklart.
Porr på mig o natta eftersom Natta inte hade några byxor och jag inte hade någon tröja.
Busted bilder på Natta som "kissade" papparazzifoton på Sandra.

Sedan packade vi oss in i bilen och for hem.
Jag o Natta kikade ett tree hill avsnitt. Jag grät som en dåre.
Sedan la vi oss i respektive säng och låg o pratade ett bra tag innan vi somnade.

Nu har vi vaknat båda två. Ska vänta på att mamma hämtar madrassen så ska vi åka med henne hem och spela guitarhero med trummor :D

Det var det om dagarna.
Mer bilder kommer sen då Sandra fixat dem.

Har du vänner, betrakta dig då som rik

Kommenterat av: Sandra

Omg, så bra förklarat, kan nog inte göra om det XD

2009-07-19 @ 18:53:42
http://zandrix.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: