Jag har.. två täcken.. vill due.. låna ett?

2009-06-21 @ 20:11:44 / Allmänt / Kommentera (1) st
Jag och Natta hade massor med raggningsrepliker att köra på folk.
Bla.
"Duee.. jag har.. två täcken. Vill due.. låna ett?"
Eller
"Vet du vad det bästa med dina ögon är? Det är att när jag tittar riktigt noga, ser jag en spegelbild av mig själv"

^^
Det blev dock aldrig tillfälle.

Anyhow.
Helgen var sjukt skoj!! Mycket lajj med fotboll, lite hästsnack, mycket skratt, lite odygdigheter  och sånt.

"Kaaa"

Band/artister vi såg;
*Stefan Sundström
*Moskovich (Där vi pratat med två bandmedlemmar)
*Örjan Schweiler
*Congoman Crew (Där mitt festivalragg var med)
Samt lösa låtar från några andra band.

Vissa människor blev jag jävligt full i skratt åt, "diskret, vad är det?" liksom.
Samt hur vissa kan bli så jääävla borta. Helt sinnes.
Sen finns de bitches och nonchalanta också. Men men.

Hur som.
Lajjet med fotboll va fasen bäst, även om jag mestadels sög på det.

Såg väl 3 killar jag var ganska jättehet på. Dock blev det en fjärde =p
Haha what to say. Man får inte ha för smalt utbud. ^^

Nu ska jag slänga mig omkull med ett L-word avsnitt och vänta på mitt telefonsamtal ;-)

Kommenterat av: Sandra

Uppd mera!!! =P

2009-06-23 @ 17:37:57
http://zandrix.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: