Nattalanska.

2009-06-24 @ 23:37:07 / Allmänt / Kommentera (1) st
Ja. två vänner, en sax och lite fritid är allt man behöver.
Nu är jag korthårig igen, Natta blev toppad lite bara.

Anyhow.

Nattalanska.
Nattalanska är ett inhemskt språk som bara talas av mycket få människor världen över.
Det är också i klass med svenskan, svårgrammatiserat och handlar mest om att försöka få fram sin mening. Även om inte allt blir i rätt ordning.

Uppdaterar för att Sandra sa att jag skulle göra det =p

Idag har det varit rätt bra o göra på hotellet.
Städ på alla rum, fyra utstäd resten dagstäd.
Lite catering, lite pyssel, lite mys i solen (så nu har jag snart barbränna) och mycket lajjande. Som vanligt =)

Ah, så intressant var min dag ungefär.

Kvällen avslutades med svull. Chips, dipp, salta pinnar, cola.
Och innan det var det makaroner med köttfärsröra med kidneybönor. Najs som fan.

Nu blir det lite bygga hus, Guitar hero, puppy love eller läsa.
Har inte bestämt mig än =P

Resten är historia.

Kommenterat av: Sandra

Wohoo..

2009-06-25 @ 12:51:37
http://zandrix.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: