Bounce baby out that door

2009-03-25 @ 00:11:41 / Allmänt / Kommentera (0) st
Dansen igår var sjukt rolig!
Jag kunde ju tillochmed hänga med på nästan alla danser =p namnen på danserna börjar fastna nu.
Så körde vi "Bounce" den som ingen tyckte om från början när dom körde den, jag älskar den, så jävla härlig och musiken är lovely!

Så ridningen idag, for upp till stallet vid kvart över fyra, tänkte borsta bus och sen göra iordning hästen jag skulle ha på lektion. Kliver ur bilen på stallplan, mamma far iväg. då ropar Linda "Du vet att de inte är något idag va?"
Men vafaaaan >_< typ 3-4 gången på två månader vi  missar nu. Åh jag blir så less. Alla andra hade hört det men inte jag.. ändå har Marielle mitt nya nummer.
Men som tur var så var Carina och Stina där så jag pratade med dom, kollade då Linda o Stina hoppade lite o sen åkte jag med dom hem.
Less less less.

Vad är det här? Det snurrar i huvudet på mig. Vad vill jag?
Vad vill du?
Det känns som att de kvittar..


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: