Second place is first looser.

2009-03-22 @ 23:43:44 / Allmänt / Kommentera (0) st
Match i sollefteå idag.
Fan vilken härlig match. Tayfun gjorde 1-0 i andra perioden.
Sen kom 1-1
Sedan kom 2-1 av Tayfun igen.
En minut kvar plockade Ånge målvakten, pucken for ur zon, Simon jobbade i kapp och tryckte in den i öppen bur. 3-1 matchen avgjord, 10sek. kvar. Fan så härligt.
Ramsele all the way trots att dom spelade med Sollefteå.

Åt min första Ben & Jerry's glass idag med. Blev en Phis food. Efter första munfullen blev jag besviken, den var... tråkig. Inte alls så fantastisk som jag väntade mig, men ju mer jag åt desto godare blev den =d NamNam, flera sådana blir det.

Blev stoppade av polisen idag med. Jag hann få på mig bältet men inte Kevin o mamma. Hon lät Kevin gå men mamma fick böter 1500:- =/ Surt sa räven.

Inne på resturangen var de massa fyllos. Ush, jag blir alldeles skakis och får svårt o andas. Jag som är yvig o öppen i vanliga fall, kryper ihop och sänker blicken. Ush.
Så fick mamma o kevin in sin mat, dom hann äta upp, då gick jag o frågade om jag fick ta med min mat.
"Ja men du vet de var så många pizzor innan din, de va därför de tog sån tid"
Ja vadå? Var de inte många pizzor innan Mammas o Kevins pasta då?
Så då var dom tvungen o "Göra om" min mat eftersom jag ville ta med. Så då fick jag en extra dricka för att jag hade fått vänta så länge.


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: