Beware of the shell

2009-05-21 @ 00:31:05 / Allmänt / Kommentera (0) st
Seriöst, myrinvasioner, alienattacker och euval kan ta sig någonstans.
Dagens världsproblem är snigelinvasionen!!
Vi talar alltså krasande snäckskal under skorna och döda smetiga sniglar mellan skoräfflorna om man går i sneakers. Eller bananskalseffekten om man går i heels.
Sinnes.

Jag fick trippa (Jag trippar aldrig) hela vägen hem för att det var så sinnessjukt många sniglar på vägen.
Och ni ska se skalsamlingen vid våran häck hemma hos mamma. Helt galet! Jag lovar att ta kort på det så ni ska få se.
Galet helt enkelt!!

Annars?
Mja.. måste kliva upp typ.. 8-9 imorn om jag ska hinna vakna och göra mig iordning till p-e träningen som börjar klockan 11 (jag ska dit 10) bara för att jag inte vet vilken tid jag ska träna eftersom jag inte sett träningstiderna än.
I-landsproblem.!

Satt och kollade på horse falls nyss, haha inte så bra o kika på inför en P-e kanske, men de känns än så länge helt okej.
Menzo är safe, så länge jag inte lägger honom fel och vi står på näsan igen xD
Hoppas han är så lugn och fin som sist då jag red.

Ett annat + är all gospel som kommer bli framöver.
2st vill "köpa" våran konsert som vi gjorde i kyrkan.
Dvs. dom vill att vi ska göra exakt samma program som vi gjorde på våran gospelhelg.
Najs som fan! en gång på Svar och en gång i Resele. (Se där se där)

Anyway, nu ska jag surra vidare med Natalya och sedan sova då tröttheten attackerar.


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: