Jag vill inte mer nu.

2009-05-13 @ 00:05:43 / / Kommentera (1) st
Jag tänker inte ta allting nu för då kommer jag bryta ihop igen och tanken är att jag ska kunna sova inatt.
Jag är bara så ledsen och besviken.
Så ångestladdad.

Jag kan inte minnas någon gång jag tillåtit mig själv att bryta ihop när jag pratat med någon i telefon.
Men idag hände det.
Jag hade pratat med Sandra om allting, var upprörd och ledsen. Så ringde jag till Natta och hon frågade hur de var. DÅ. Då bara brast det och jag lät som ett efterblivet mongo emellan att jag försökte få fram varför jag var ledsen.

Whaa, nu blir jag tårögd igen. Bäst i sluta, jag tar det imorn istället.

Kommenterat av: Sandra

dom tror ju att dom kan behandla dig hur som hellst. så därför tycker jag att du ska visa att dom inte kan det att du också är en människa och du ska inte behöva ta all skit helatiden. jag övergav ju allt för jag var ju så jävla le på det där stället. behandlar dom skötare som dom gör, nä då förtjänar dom att förlora alla skötare, jag lovar att dom kommer nog ringa och böna och be att du ska komma tillbaka.

Gör dom det inte, nä då förtjänar dom att allt rasar och att dom måstre sälja alla hästarna.. en positiv grej är ju att hästarna kanske säljs vidare till personer som behandlar dom väl. så kan du fortsätta med ditt eget liv och skaffa dig en egen karriär. tyvärr så säljer dom nog inte vidare vissa hästar för att det finns ju ingen lag på hur länge en häst får stå där. så om du väntar tills han far iväg så kommer du börja må ännu dåligare och dom kommer köra med dig ännu mer. dom får skylla sig själv då dom förlorar en bra skötare helt enkelt.



nu vet jag inte vad jag har skrivit, orkar inte läsa igenom =P

2009-05-13 @ 09:44:07
http://zandrix.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: