My personal heroin.

2009-05-21 @ 03:16:21 / / Kommentera (1) st
Nathalie Lundholm. Underbar människa som förtjänar så mycket mer än hon får! Världens bästa och som jag spenderat oräknerligt antal telefontimmar med. Kollektivrökning, gråt, skratt, trams, flams, seriöst, världsfunderingar. Finns nog inte ett ämne som vi inte diskuterat.




Sandra Larsson. Förmodligen den roligaste människa jag känner. Det går inte att umgås med denna människa utan att skratta, helt fantastiskt! Fisketurer, ponnytvåan, förföljning, socker och gnaget, moppeturer. Alla saker vi gjort genom åren, jag kan komma på mig själv att skratta högt när jag tänker på det.




Elin Ellebrink. Min "nyäldsta" underbaring. Ett slag med handväskan så var jag fast. Så oerhört stor personlighet och 3år dagligt umgänge med dig gav mig så mycket mer än jag någonsin kan ge tillbaka. Musik, killar, fester, gråt, skratt delades under dessa år. Och än har vi många år kvar.




Mamma. Världens bästa mamma som försöker ställa upp vad det än gäller. Det har inte varit lätt alla gånger, men du är den person som står mig närmast, även om jag inte alltid visar det med ord eller gester. Jag är ingen "fysisk" person utan skriver lättare och även om du vet om det borde du få så mycket mer uppskattning än du får nu.




Pappa. Världens bästa pappa, även om jag inte kan med dig emellanåt ;) Vi har båda starka åsikter och jag klarar inte att diskutera med dig, men jag ser upp till dig så oerhört mycket. Jag är ännu sämre på att visa dig uppskattning och förtroende men du är en av mina största förebilder.




Lillebror, Kevin. Världens knasigaste lillebror som både får höjda ögonbryn och fnysningar titt som tätt. Men du och jag står varandra nära ändå. Syskonkärlek stämmer verkligen in på oss, slåss i ena sekunden och bästisar nästa.
Älskade mysiga lillebror!




Lillebror, Julian. Förmodligen den mest orginella människa jag känner. Stort hjärta och personlighet som egentligen inte borde få plats i en så liten kropp. Men det gör den. Jag känner ingen som är lika charmig som du med din ponnylugg och dina bruna ögon.




Lillasyster, Alva. Det skiljer 14år mellan oss. Men egentligen märks det inte alls. Det roligaste som finns är att få busa med dig, även om din energi sträcker sig långt längre än min någonsin skulle kunna sträcka sig. Och jag vaknar med träningsvärk efter en dag med dig så är du helt fantastisk!




Och all min övriga släkt.
Mormor, Morfar, Jeanette, Linda mf.
Carina
, mitt stöd i stallet
Katrin, som varje torsdag lyfter mig

Alla ni
Som alltid ställer upp på en bortskämd 20-åring med stora åsikter.
Som alltid försöker, pratar och låter mig hänga efter överallt.

Ni är guld allihopa! Även om jag inte har "läggningen" att säga allt det här i sagda ord utan bara i skrift.
Blir nästan lite sentimental såhär på "äldre dar" och sena timmar.

Kommenterat av: Sandra

Naaw <3



minnen, härliga minnen =D

2009-05-23 @ 16:16:45
http://zandrix.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: