Sleeping in the backseat of my car, making love.

2009-11-15 @ 10:52:45 / Allmänt / Kommentera (0) st

Trött!
Hade tänkt sova ett par timmar till, men jag vaknade nu >_<
Så nu ska jag sticka iväg på hockey i stan istället.

Igår iallafall.
Klev upp kvart i 8 för planen var att sitta speaker 9.00 och 10.15 så kunde jag gå hem och sova ett par timmar sedan för att orka bkfesten.
Men så blev de ju inte. Utan jag fick sitta speaker 12,30 och 14,15 istället. Och efter den fick jag springa upp i kiosken.
Sedan stod jag där till typ.. tjugo i fem.. då sprang jag iväg till hotellet och fortsatte jobba där.
Speedad som fasen på druvsocker och cola var jag. Höll igång fram till 23,30 ungefär, sedan ledsnade jag och började bli trött o tagga av.

Jävligt lugn jobbkväll dock. Inga problem alls.
Lugnt, rätt städat, inge mycke plock osv.
Så vid 1-halv 2 så hade vi städat och var klara.

Nu ska jag ställa mig i duschen o klä på mig varmt igen för att sedan åka till stan. Ciao så länge.

 



Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: