This is halloween this is halloween.

2009-11-01 @ 17:08:15 / Allmänt / Kommentera (0) st
Omg.

Allting började i onsdags då Lisen och Natta kom hit.
På torsdagen jobbade vi, målade massa. Oss själva och annat. Mest oss själva och golvet dock xD
Sedan på fredagen var de halloweenshow i stallet. Jag var nervös och hyper (mer än vanligt) och for mest runt.
Men jag tror att det blev riktigt bra. Jag är nöjd iallafall.
Tjejerna är ju underbara som ställer upp på alla mina påhitt.

Sen lördagen. Hahah.
Vi började med att bygga upp lokalerna. Spindelnät överallt. Snubbeltråd och massa sopsäcksskräp.
Halloweenlyktor, pumpor, gravljus, gravar, bära ölbackar, städa baren, plocka undan.
Sedan gjorde vi oss iordning, vi blev apsnygga.
Tjejerna drog hem till mig och började festa och sen drog dom till Jeanette.
Jag och Jonas och Nicklas hade typ hur roligt som helst hela kvällen!

Vi jobbade till typ 3, sen satt vi o snackade med DJ:en. Jag gick och hämtade Lisen som var försvunnen och sen gick vi hem till mig allihopa. Jonas somnade direkt, Nicklas sov på hotellet, och jag, elin, natta och lisen låg o skrattade o pratade ett tag o sen somnade vi.

Idag åt vi bakispizza och umgicks.
Sedan bar vi ner allting från övervåningen till nedervåningen.
Sedan bar vi ner kartonger o nu laddar jag upp "the curse of facebook" bilder som Sandra tagit sedan ska vi se film och goffa.

Skriver senare.

Kickstart my heart.


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: