See I aint missin you at all. its just 27days, 13hours and 27secounds since you been gone away.

2009-10-23 @ 11:42:13 / Allmänt / Kommentera (0) st
*gäspar*

Har varit uppe sedan halv sex. I knooow, vadfan gjorde jag uppe då!?
Hade frukosten på hotellet, det är inge roligt =( Blir så jävla paranoid och hör saker och tror att de ska hoppa fram någon och döda mig typ.
Åt iallafall rejäl lyxfrukost.
Varm choklad med vispad grädde, två fibermackor med gurka och en tallrik med fil och osötad müsli. Mums!

Sen kom jag hem, jobbade lite med nostalgipappren, kikade datorn.
Pratade med födelsedagsbarnet och sedan la jag mig i badet.
Nu när jag klev upp ringde jag storebror och nu ska jag snart iväg på hotellet och äta lunch med honom.
Sen sitter jag väl där och jobbar vidare med papprena, de är ju stängt där idag så.

Ikväll ska jag o Kidis ta en promenad till stallet tänkte jag. Ska lämna några sopsäckar till US som ska plocka granris imorn. Jag jobbar så jag kunde inte va med. Då skänker jag sopsäckar istället ^^
Imorn jobbar jag som sagt, servering står på schemat. Är Seniorafton och så ska motorhistorikerna äta trerätters.
Så.
Det var väl de om detta för just nu.
Ska klä på mig och torka håret sen ska jag och Kidis bege oss iväg igen.

Ciao så länge.


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: