And the heartache lives on inside.

2009-09-09 @ 16:50:55 / Allmänt / Kommentera (0) st

Slutade jobba för 45min sen.
Har legat i sängen en kvart nu och hostat, snart spräcker jag väl i halsen igen så jag hostar blod =s Äckligt värre.

"It's just emotions"

Har varit en helt okej dag, började på sjukt dåligt humör. Första morgonen med dåligt humör på ett bra tag.
Sen blev de bättre, jobbar man med Niklas går de inte o va elak ^^

Nu ska jag ta och släpa mig in i köket och börja städa. Ska storstäda lägenheten idag, tända massa ljus, lägga mig i badet och sen sätta mig med gitarren och försöka hitta på en melodi till min text som jag skrev igår.

"You deserve so much better.
So much better than me.
You deserve love that got no limits.
So much better than me. 

Something between us that we call special.
But it just doesnt work the way I would like it to.
I want it so bad. 

You deserve so much better.
So much better than me.
You deserve love that got no limits.
So much better than me.
You and me can be like water flowing.

But often it's the oppsite.
Does that mean we can't work it out?
I want it so bad.

You deserve so much better.
So much better than me.
You deserve love that got no limits.
So much better than me.


So bad, so bad.
I want YOU so bad.
So bad, so bad.
I want US so bad. 

You deserve so much better.
So much better than me.
You deserve love that got no limits.
So much better than me."



Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: