Medan natten fäller blåkalla skuggor häromkring.

2009-09-20 @ 16:39:52 / Allmänt / Kommentera (1) st
Förlåt för den dåliga uppdateringen. var fan har jag hållit hus?
Nej men det är så att jag inte har internet i lägenheten igen, och att slåss om datorn hemma med tre syskon intresserar mig inte =p
Så, då blir det som de blir.
Brukar låna hotellets dator och kika facebook lite snabbt men.

Så vad händer vad händer?
Praktiserar på hotellet, går på onödiga möten med af, skickar papper hit och dit, repar inför gig, sjunger och pussar hästmular.
Livet leker rätt bra, om jag bara kunde få kontroll på mina tankar emellanåt.
Jag har lite livlig fantasi.
Men de ger sig =) Hoppas jag.

*springer från datorn en snabbis*

Sådär ja. Tänkte uppdatera mig om hur det går för min duktiga bror som är på tv-pucksuttagning. Men min mor behagar inte svara i telefon.

Sitter återigen och sjunger vid datorn. Som så många gånger förr.
Lustigt hur mycket olika låtar betyder och att dom fastnar i hjärnan och hjärtat av så många olika andledningar.

Anyhow, ska surfa vidare nu.
Ciao sålänge.

Kommenterat av: sandra

tv-pucksuttagning? eller hur det nu stavades, va är det?

2009-09-21 @ 14:45:52
http://zandrix.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: