Come on over and let me show you what it really means.

2010-04-19 @ 22:50:11 / Allmänt / Kommentera (0) st

Har nu tagit ett bad, så sinnessjukt skönt. Men blev galet trött så jag tror jag ska passa på o dra igång en film och somna innan jag blir pigg igen.

Lyssnar väldigt återkommande på samma låtar just nu.


Veckans topp 10.
1. All time low - Break your little heart
2. Edguy - Scarlet rose
3. Markus Krunegård - Jag är en vampyr
4. Jordin Sparks - Dont let it go to your head
5. Jimmy eat world - The middle
6. Elov & Beny - Hal som en tvål
7. Melissa Horn - Långa nätter
8. Akon - Keep you much longer
9. Sarah Dawn Finer - I Remember love
10. Nicole Kidman & Ewan McGregor - Come what may.

 


And the rest is still to be written



Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: