Du får inte få mig falla mer.

2010-04-20 @ 14:17:59 / Allmänt / Kommentera (0) st
Berätta tre saker som människor skulle bli förvånade över att veta om dig?
- Jag var faktiskt bara en hårsmån från att börja på byggprogrammet istället för estet.
- Jag är jättelätt rörd. När mamma ringde och sa att Kevin kommit med till sommartruppen började jag gråta.
- Jag är sinnessjukt jäkla rädd för fjärilar. Jag får panik av dem. Folk skrattar oftast åt det, för det är ju inga djur man brukar vara rädd för. Men fjärilar är nog det äckligaste jag vet.

Vilken egenskap vill du helst se hos andra?
Ärlighet.

Hade du något smeknamn när du gick i skolan?
Jasmix, Smin, Jasen

Hur var du som barn?
Väldigt lugn och stillsam

Vad tycker du om fildelning?
För min egen del är det bra.
Kanske mindre bra för bolag osv. som inte tjänar lika mycket pengar.

Betyder kärlek mer för dig än vänskap?
Det beror på vilken kärlek.
Kärleken till familjen betyder i alla lägen mest.
Kärleken till hästarna är också till viss del större än vänskap.
Kärlek till en partner eller dyl. däremot. Nej. För vännerna kommer ta emot mig när jag faller.

Vad kan man leva utan?
Falska människor

Vilket är viktigast hos din partner?
Ärlighet och självkänsla

Har du funnit Harmoni i ditt liv?
Bitvis. Hos hästarna vet jag vem jag är & jag känner mig lugn och tillfreds överlag.
Samma sak med musiken.
Men övriga bitar har inte riktigt fallit på plats.

Hur ofta lagar du mat hemma?
Väldigt sällan, hjälps åt hemma hos familjen istället.

Vad skulle du göra med ett friår?
Haha, jag har inte gjort något med mina friår.

Är du pinsam på fyllan?
Har aldrig varit riktigt snorfull så.. Men jag kan tänka mig att de är jag nog.

Hur ser folk dig?
Det beror på när folk träffar mig.
På gospeln räknas jag nog som perfektionist, överambitiös och för mycket =p
På byn ses jag nog som väldigt stängd och avvisande.
I stallet tror jag att jag ses som hjälpsam och intresserad

Människa som gör dig enbart ledsen?
Nja. Om en människa inte gav mig någonting (bildligt talat) så skulle jag inte ha den människan i mitt liv.

Människa som gör dig enbart glad?
Det finns ett par stycken =)

Värsta känslan?
Att inte räcka till. Göra folk besvikna

Favorit tv-program?
One Tree hill! <3

När grät du senast?
Hm.. I förrgår?/igår? När jag såg ponnyakuten xD

Är du vidskeplig?
Ja, det är jag.

Vad skulle du vilja ändra i ditt liv om du fick ändra på vad du ville?
Ingenting. Det har format mig till den jag är.

Vad har du alltid velat göra men aldrig vågat?
Satsa på musiken.
Åka Fritt fall
Hoppa från 10:an

När blir man vuxen?
Svårt. Det varierar nog från människa till människa.
Jag tror aldrig man blir helt vuxen.

Vill du säga förlåt till någon?
Ja, det finns det nog.

Vem är din hjälte?
Min mamma! <3

Vad skulle du helst vara - snygg eller lycklig?
Lycklig

Vad är lycka?
Jättesvårt att svara på.
Lycka är något individuellt.
Lycka för mig är tex. att sitta på en hästrygg och känna att den där dressyrrörelsen satt perfekt. Hästen går i form och jag har ingenting i handen. Eller när jag hoppar ett hinder bra som jag varit rädd för.
Eller bara en lugn barbackatur i lätt duggregn.
Lycka för mig är också när jag lyckas sätta toner jag har haft svårt för innan, eller när jag lyckas lära mig låten på första försöket.

Lycka är inget som går att definera i ett samlat begrepp.

Vilka personer beundrar du?
Personer som aldrig ger upp trots tidigare erfarenheter.

Vem var din första kärlek?
Hm.. Beror väl på vad man räknar som kärlek.
Jag var säkert jätte"kär" i någon på lågstadiet. Men jämfört med känslor jag har upplevt på senare så var lågstadiekärleken inte kärlek.
Så det är svårt att svara på.
Får väl svara Bellman =)

Vem har makten i ditt liv?
Jag. Mestadels iallafall.

Har du någon dold talang?
Haha nej det tror jag inte?

Har du någon fobi?
Spindlar, huää.
Och fjärilar *ryser*

Vad är det pinsammaste du gjort ?
Haha, har gjort för många pinsamma saker för att bara kunna nämna en ^^


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: