Får jag bli sån som jag vill eller är min vilja till, mest till besvär.

2010-04-19 @ 20:19:33 / Allmänt / Kommentera (0) st
Ligger o kikar på "Lilla sjöjungfrun" ^^
"Man kanske kan ha en pelargonia i den" xD

Har varit i stallet ikväll.
Nu har jag bytt sköthäst. Ingen mer Enzo =( Känns jättetråkigt att vi aldrig fick chansen o börja träna pga. hans fötter. Men men.
Så nu har jag Ådi-san istället =) Får ta det lite lugnare med ridningen, men jag får åtminstonde rida.
Fryser som en gnu nu dock efter att ha stått på sargen och tittat.
Flamson o Alva var jätteduktiga på slutet, han började tillochmed söka sig ner i formen.

Nu funderar jag på o käka något, diska lite och sen slänga mig i badet. Eller något i den stilen =)




"Some day, everything will all make perfect sense. So for now, laugh at the confusion, smile through the tears and keep reminding yourself that everything happens for a reason"


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: