Let's get down to business.

2010-04-03 @ 12:39:04 / Allmänt / Kommentera (1) st

Hallåe!
Pigg tjej här =D
Klev upp klockan sex, hade sovit 3½ timme. Upp till stallet, ut med hästarna. Sen satt vi i cafeterian och surrade ett tag och sen tog vi tag i mockningen.
Sjukt skönt o röra på kroppen. Jag var aspepp =D
Sen spettade vi lös all is i badkaren så vi kunde fylla dem med vatten åt hästapållarna.
Garvade åt FaffaDino som försökte betäcka Ådisan och åt Enzo och Fido som lekte. ^^

Nu har jag och Natha käkat mumsmat. Jag åt kebabtallrik och hon åt en kebabrulle så nu ska vi softa i två timmar.
Sen ska jag upp o ta in hästapållar, pyssla med Enzo kanske bada honom.
Sen får jag se hur de blir, om jag ska va med och natta dem eller om vi drar till Sundmo och hälsar på storebror.
Hur som blir de en bra kväll tror jag =)

Ciao så länge.

 


Kommenterat av: Emelie

Åååååh, va fin blogg du har :} Glad Påsk!

2010-04-03 @ 13:17:48
http://emeliiem.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: