Someday, we are gonna rise up and win.

2010-04-24 @ 17:07:11 / Allmänt / Kommentera (0) st
Då har man fixat sig iordning, packat lite och sådär.

Mötet idag var helt ovärt. Var bara jag och Alva där. Men men...
Så jag hade nog hellre legat kvar i sängen imorse =)
Men nu tog jag och Alva en långtur på två timmar istället.
Vi tävlade lite. Alva och flamson vann =)
Haha förresten ska jag döpa om honom till Mr.Muffin. Han ser ut som en sån ^^

Ja, men. Har fixat mig iordning, känns sjukt skönt att vara ordentligt fixad, haft några slödagar med myskläder, osminkad och ofixat hår. Men nu är jag på rätt spår igen =p


Så ser jag ut just nu =)
Väntar nu på att Camilla ska plocka upp mig. Sen bär det iväg.
Roligt roligt! Ser fram emot en riktigt trevlig kväll!


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: