Through the storms of life, lead me into your light.

2010-04-22 @ 22:26:34 / Allmänt / Kommentera (0) st
Börjar vara en såndär oförskämt bra period igen.
Förutom att det alltid är mycket o göra så känns det bra just nu.
Kan ju bero på flera saker iofs. =)

Gospel idag. Gick helt okej, hade lite problem med o nå toner jag inte brukar ha problem med.
Kanske är något på g igen?
Det visar sig.
Bestämde mig dock för att inte följa med på gospelmässan på söndag.
Ska va hemma istället =)

På lördag blir de möte, imorn vettefan vad jag ska göra?
Hämta Alva på dagis iaf. Vid 2.
Annars blir de en rätt lugn dag imorn tror jag, känns som att jag glömt något?
23 April.. hm.. Nej, de ska inte va något?
Jag måste skaffa en kalender ^^

Nej, nu ska jag ta ett bad så jag slipper ryggontet ett tag.



And the rest is still to be written


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: