JONAS EGENSKAPER

2010-04-28 @ 22:31:57 / Allmänt / Kommentera (0) st
Jonas orkade inte skriva om sig själv så de får jag göra =P


10 Dåliga egenskaper

Han är reserverad. Kan iofs. räknas som en bra egenskap också. Men det är svårt att försöka förstå honom. Han blir väldigt stängd. VÄLDIGT stängd. 

- Han är oseriös. Jag skrattar jättemycket åt honom. Men, ibland vet man inte när han menar allvar och inte. Och ibland kan de bli lite väl mycket ;)

Han är lite väl frispråkig. Iofs. inget negativt. Men precis som mig skulle han kunna vakta lite på sina ord.

- Han är lite konflikträdd. Iaf. till den delen att han.. kan han inte förklara varför så undviker han hellre att ta diskutionen.

Sen tyvärr Jonas kommer jag inte på något mer =p
Och förlåt om du tar illa upp över något. Är jättesvårt att skriva om någon annan =o Så får du slå mig om du tycker någonting är helfel.

10 Bra egenskaper

- Han roar alltid. Det spelar ingen roll hur dålig dag man har. Så umgås man med Jonas börjar man tillslut skratta och bli glad.

Han är envis. Han har bara spelat bas sedan November. Men är så grymt duktig. Bara för att han har gett sig fan på det.

Han är omtänksam. Vill alltid försöka hjälpa folk och vara snäll även om han inte får något tillbaka för det.

Han är eftertänksam. Han gör inget förhastat, även om han kan vara impulsiv. Han tänker efter och gör det som känns bäst.

Han har rejäl arbetsmoral. Är aldrig rädd att ta i och hjälpa till oavsett vad det gäller. Och har han sagt att han ska göra något så gör han det.

- Han är barnslig. Snöbollskrig, vattenkrig, leka med trolldeg, bygga lego, flyga helikopter (;)). Han kan konsten att roa sig och andra på ett barnsligt vis och ha skitkul!

Han är öppen. Han har ett öppet sinne och dömmer ingen/inget utan grunder.

- Han är barnkär. Och förmodligen världens bästa barnvakt =D 

Han är väldigt stark. I sig sälv. Han har sina åsikter och står för dem. Tar gärna en diskution och står för det han säger.

- Han är ambitiös. Han vet vad han vill och vad han ska göra för o nå dit och han är inte en sådan som ger upp i första taget.


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: