Who says I can't get stoned.

2010-04-11 @ 11:14:16 / Allmänt / Kommentera (0) st
Bara jag som är vaken på gården.
Skrattade riktigt jävla hjärtligt igår, skrattade så jag hostade.
Blev nog allt lite påverkad också, snurrade i mitt huvud.
Sjöng massor med gospel med Lena, pratade med Hildegard, Surrade med min extramamma och diskuterade med Kenneth och Andreas.
Fy fan när jag skulle sova xD Snurrade i hela huvudet. Ush. Hade då varit vaken i 20h. Kan bero på de också.
Har ett vagt minne av att Andreas (?) kom in och pratade med mig. Men minns inte riktigt vad de var, mummlade något iaf. Tror han frågade om jag var vaken. =p

Stallet igår gick bra också, jag hoppade Ådi, tog oss över ett räcke på 1m. Gissa om jag var glad?
De va ju trots allt ett tag sedan jag hoppade ordentligt. Så bara, 1m lätt som en plätt =D
Alva hoppade flamson också, och trillade av ^^ Men upp igen och fortsatte. Ponnytjejer, *skaka på huvudet*

Nej, om jag ska ta o gå upp o sova någon timme till kanske?

And the rest is still to be written


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: