Hey wait, you dropped something. Your motivation...

2010-08-25 @ 14:07:08 / Allmänt / Kommentera (1) st
Det märks verkligen när jag kommer in i mina perioder.
Uppe till 6 på morgonen, sover till två på eftermiddagen.
Tar en timme för mig att släpa mig ur sängen.
Inte motiverad för någonting. Är bara trött, trött, trött.
Hela tiden.
Slutar sminkar mig, slutar bry mig om vad jag har på mig.
Blir sjukt less på människor också.
Och på byn.
Vill bara härifrån just nu.

Blää.

Nåväl. Det lär inte bli bättre av att ligga här.
Dags o släpa sig ur sängen.

Kommenterat av: Sandra

det är sällan jag sminkar mig, det kanske du ser och vet. max mascara nu för tiden =P



JA! flytt till solle ;D

2010-08-25 @ 22:50:20
http://sandralarssonfoto.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: