I stand corrected.

2010-08-27 @ 22:00:17 / Allmänt / Kommentera (0) st
Det blev värre, Teddan har fått en smäll på kinden så det såg ut som att han fått påssjuka.
Shit.
Så de blir ingen tävling imorn. Vi satsar på 10:e october istället.

Nu har jag diskat, plockat ihop lite, dammsugit lite
och något jag gjort massor är att tända ljus.
Så nu är de myspys =)

Så jag funderar på att ta ett bad, raka benen, göra en inpackning på håret och mysa en stund.
Sen bädda ner mig i soffan med en filt, lite godis, lite dricka och cougar town.
Eller One tree hill.
Eler... Bones..
Eller.. Ja, jag har lite o välja på för en perfekt fredagskväll.

Jag är på förvånansvärt gott humör för att ha haft lite pissiga dagar.

Så puss på er underbaringar där ute!
Nu ska fröken Öberg sjunka ner i ett bad.


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: