Playin' my own game

2010-08-22 @ 21:21:51 / Allmänt / Kommentera (0) st
Vad gjorde du kl 8 i morse: Sov
Vad gjorde du för 15 minuter sedan: Duschade
Det sista du sa högt: Ja jag har gjort det en gång förut så jag får prova igen
Vad var det senaste du köpte: Massa saker till lägenheten
Vad är det för färg på din ytterdörr: Vit
Vad är det för väder hos dig just nu: Molnigt
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nja, förälskelse möjligen
Sover du tungt: Beror väldigt mycket på
Drömmer du mycket: Ja de gör jag.
Mardrömmar: Ja, ofta.
Vilket ämne är roligast i skolan: Musik & Engelska
Trivs du med ditt jobb: Har inget jobb
Favoritklädsel: Jeans och topp.
Favoritlåt just nu: Sekundärångest - Thomas Järvheden
Vad ser du om du tittar åt höger: Min vägg
Vad gör dig glad just nu: Massa söta sms =)
 
Vad ska du göra härnäst: Se film o sova

Höger- eller vänsterhänt: Höger

Humör just nu: Trött

Klädsel just nu: Inga alls.

Musik just nu?: Stieg Larsson - Luftslottet som sprängdes

Sommarplaner 2011: Urkult

Hur många kuddar sover du med: 3st just nu

Spelar du nåt instrument: Gitarr

Morgon- eller nattmänniska: Nattmänniska

Vilken är viktigast för dig: Många

Bio eller promenad: Bio

Är du kittlig: Oh ja

Snarkar du: När jag är trött

Stjärntecken: Jungfru/Våg

Äckligaste insekten: Spindlar & Fjärilar

Vad vill du jobba som? Bartender

stökigt eller städat? Städat, egentligen

vad gör du om du får hicka? Håller andan, sväljer eller dricker vatten

Vad längtar du mest efter just nu? Vet inte?

Hur svarar du i hemtelefonen?  Hej det är Jasmine

Hur svarar du i mobiltelefonen? Jasmine

Antal timmar sömn inatt?  10h

Sov du ensam? Ja

Vem sov hos dig senast?  Jens

Vad ser du fram emot?  Vet inte som sagt.

Vad vill du ha just nu? Inget särskilt tror jag

Vem längtar du mest efter? Just nu? Min hemlighet

Vilken buss åker du oftast? 39:an

Vilken årstid är det nu?  Förhöst

Anser du dig själv snygg? Ibland
 
Har du varit kär? Ja

Är du kär nu? Ja


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: