Who do you think you are? Run around, leaving scars.

2010-08-16 @ 20:40:39 / Allmänt / Kommentera (1) st
Soft dag. =)
Vaknade vid 1. Tre nya sms.
Wille var på byn så träffade honom en sväng =)
Sen gick jag hem till familjen, åt lite, umgicks med dem.

Så for vi till hästapållarna.
Alva red Flamson, åkte av ett par gånger xD
Haha herregud.
Sen hämtade jag Ådi's sadel och träns och Bus's ridskoleträns. For hem och nu har jag smörjt dem så dom är fräscha och fina.
Nu är Ådi-sans schabrak i tvätten och själv har jag fått en tvätt också.

Nu ska jag bara raka benen och smörja in kroppen så kommer de kännas bra sen.
Samt ta bort de flagnade nagellacket >_<

Har ni sett vilken snygg design jag har? ;)
Självklart är det Sandra som gjort den!
http://sandralarssonfoto.blogg.se/
Gå in o kika, hon är grym!

Nej, nu ska benen få en omgång. Ciaao

Kommenterat av: Sandra

Vet du vad?

tycker att bilden "om dig" är så fruktansvärt liten, kan göra det större.

Då jag kommer hem =P



menar, ser lite töntigt ut, liiiitenbild om du förstår. =P

2010-08-17 @ 10:24:12
http://sandralarssonfoto.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: