A greeneyed girl with eyes so blue.

2010-12-14 @ 01:46:28 / Allmänt / Kommentera (0) st
Uppe sent. Senare än vanligt.
Blivit riktigt duktig med att sova tidigt. Vaknar däremot efter ett par timmar.
Men har de senaste dagarna sovit 13-14h/natt.
Helt galet.

Julshow på fredag, jag ska va konfrencier, och grinchen xD
Sedan ska jag och Ådi-san göra en dressyruppvisning.
Har lite planer till den xD

Varit riktigt kallt de senaste veckorna. -25 nästan varje dag.

Gjorde min första speakermatch igår. Ådalen vs. Östersund.
Tyvärr förlorade de bägge matcherna.

Imorn/idag blir det ett reportagejobb. Sedan stallet.
Onsdag är tandläkaren + möte med Johanna. ev. gå på sista boxningen innan jul
Torsdag är pyssel inför julshowen
Fredag julshow + reportagefoton
Lördag ska jag fota dressyrträningen

Så har som sagt inte tid att gräva ner mig.
Däremellan ska jag ringa allehanda och höra varför jag inte fått betalt av dem.
Ringa soc och se till att jag får pengar innan jul.
Fixa alla "nödvändigheter" till julshowen dvs. gröna kläder, fingervantar, grönt smink & en dressyrhatt.
Sedan ska jag även vara med på kändishoppningen med Andeano xD kommer bli spännande. hahahhaha. Kommer bli avbockad.

Anyhow, det får vara uppdateringen för nu.



Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: