Follow me.

2010-12-16 @ 22:54:40 / Allmänt / Kommentera (0) st
sitter här och skriver och förstår vad jag gjort
jävla skit, det svider, dagarna gick för fort
snart men varje gång jag träffade dig så var allt underbart
allting blev klart, förstod att det var du och jag
nu sitter jag tomhänt, inget av dig är kvar idag
för djävulen, han lekte med kärleken som bete,
överlevde fast vi saknar närhet och vi vet det
Jag längtar efter dig, mitt hjärta delas i flera delar
torkar bort en tår, känns som alla bara spelar mig
ett spratt, jag ler och skymmer sorgen med ett skratt
alltid samma spelare som i en gammal velare
som aldrig blir hel igen, det saknas en liten bit
men sticker man från den man älskar får man leva med sån skit

gråt dina tårar, dom kommer ändå torka
såren läker bit för bit, ta tag och orka
gå vidare, för kärleken gör ont
utan varandra så känns allt tomt
gråt dina tårar, dom kommer ändå torka
såren läker bit för bit, ta tag och orka
gå vidare, för kärleken gör ont
utan varandra så känns allt tomt

Legenderna - Gråt dina tårar



Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: