And at the nights you can't sleep at all.

2010-02-19 @ 18:40:41 / Allmänt / Kommentera (0) st

Ibland kommer emosidan av mig fram.
Good Charlotte. Min ungdomskärlek.
Deras musik väcker verkligen massor med minnen hos mig.

"Hold on, if you feel like letting go"

Albumet "The young and the hopeless" gick varm hos mig jämnt förut.
2003 kom det ut. 7 år sedan. 7 år sedan. Jag var 14 =p

Eminems "The eminem show" gick också het förut. 2002 kom det ut.

Kan fortfarande alla texter. Helt sjukt vilka känslor.
All den där olyckligheten som hörde ihop med Good Charlotte albumet.
Och alla arga känslor jag får av "the eminem show"
Jag relaterar sjukt mycket till känslorna i låtarna.

Överlag också.
Jag kan vara jättepepp men så lyssnar jag på.. "One life one soul" tex. så blir jag låg och ledsen.
Helt sjukt.

Snurrigt inlägg =p

Ciao så länge



Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: