I can barely stand on my feet.

2010-02-12 @ 15:08:38 / Allmänt / Kommentera (0) st
Sjukt trött idag.
Modevisning igår, sjukt stressigt. Sjukt roligt.
Orkar inte berätta allt =P
Hade gott sällskap efter modevisningen iallafall. Tre av hotellgästerna. Och en av grabbarna var grymt fin. Och en av grabbarna var grymt full =p
Men de va roligt iaf.

Imorn blir de hockey i Sollefteå.
Idag ska jag bara ladda ipoden med massa bra musik och softa, är så sjuukt seg.
Drömde massa mardrömmar inatt. Var rejält jobbigt =(
Och imorse kändes de verkligen som.. varför skulle jag kliva upp? Jag har ingen anledning. Men jag släpade mig ur sängen och gick hem till familjen så nu känns de bättre.

Anyhow. Nu ska jag fixa ipoden..
Ciao så länge


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: