I know I got issues, but you're pretty messed up to..

2010-02-20 @ 19:02:08 / Allmänt / Kommentera (0) st
Härlig dag.
Upp 06.00 och plocka fram alla stallkläder osv. =)
07.00 Stallet
08.05 Alla odjur ute
11.00 Mockning klar
11.30 Höpåsar + mat fyllda.
11.45 Grillen för lunch
12.15 Tillbaka till stallet
Uteritt med Marita - Trix, Stina - Fred, Linda - Adella, Carina - Ådi & Jag och Tasse.
Fantastiskt, jag var lite nervös först. Nasse är ju som han blev ibland =p
Men de gick riktigt bra, förutom att han var lite pigg. Sen kom de skotrar >_< huuuh va spänd jag blev, jag riktigt kände hur jag slog i marken.
Men det gick bra =D Han slog bakut en gång men jag satt kvar.
Så på vägen hem satt jag rätt bra där uppe =) *glad tjej*
15.00 In med hästarna
15.30 Hem
Nu har jag softat med god mat, internet, lite Glee och sådär =)
Om en halvtimme kommer Carina & Stina så då blir det.
19.30 Stallet
19.35 Ge Tasse mat och täcka Pirre
19.45 Ta ut Tasse och Pirre
20.00 Natta pållar.
20.30 senast är vi påväg hem igen =)
21.00 BADKAR!!!
22.00 Sova?

Jag älskar heldagar =D
Om det är sånt här väder imorn också så ska vi rida ut Andean och Ådi. Oklart vem som tar vem =p
Fick blodad tand från idag.

Hm.. Jo, jag ska tävla dressyr också =) På Tasse =)

De var allt för nu.

Ciao så länge


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: