I will live my life for you.

2010-02-27 @ 16:58:12 / Allmänt / Kommentera (0) st
Jag och Alva for till stallet idag.
Var meningen att jag skulle träna dressyrprogrammet och Alva skulle träna hoppning.
>_<
Tog in Nasse och Tramsan.
Så kom Malin med lastbilen och då var det något som knäppte till i huvudet på Nasse han for runt och hummade o hade sig.
Så gick vi ut i ridhuset, då kom Malin dit med Carisma också.
Nasse blev tokkär och jättehingst. Gick inte o rida, han skulle hela tiden till Carisma, for och blåste upp sig, bockade och sparkade och hade sig.
Så jag gav upp innan jag åkte i backen och hjälpte Alva med hoppningen så länge tills Malin var klar.
Då satt jag upp och började om, men då var han sur så i början fick jag inte till en enda vettig galoppfattning. Men på slutet var han fin så vi skuttade lite bommar vi också.

Nu sitter jag hemma hos familjen. Fryser som en gnu. Helt sjukt!

Nej, nu blir de o va social en stund.

Ciao så länge!


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: