So I turn to the music, the only thing that's real.

2010-02-13 @ 19:22:22 / Allmänt / Kommentera (0) st
Var match i Sollefteå idag. "Vi" vann med 8-5. Sollefteå hade nämligen lånat in några ramselepojkar. Och en tjej =p
Vi var o shoppade idag med. Köpte en jättefin lång oversizead topp. Ashärlig!
Mamma shoppade en plattv xD
Har varit en rätt slö dag idag. Jag har varit vaken i 29h nu. Börjar bli sjuuukt trött.
Imorn ska jag till stallet och filma/knäppa kort på hoppträningen.
Humdidum..
Kommer inte på något o skriva om.

Igår var jag rejält depp. Åtminstonde tills Natta ringde när hon kom hem från krogen. Då blev jag lite glad igen.
Men innan var de verkligen sinnessjukt.
Drömde massa otäckt igårnatt, kände att jag verkligen inte hade något att kliva upp till, ingen o umgås med, och sov inget inatt heller.
Men mja, nu börjar de ordna upp sig.
Ska gå hem och ta ett bad, en ansiktsmask och en cider så blir de nog rätsida på livet igen.

Så nu ska jag kila vidare =)
Ciao så länge! 


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: