And all I can do is watch you leave.

2010-01-10 @ 17:00:22 / Allmänt / Kommentera (0) st
Helgen har varit händelserik =)
Jonas har varit här hela helgen och lekt med mig och Ringmor.

Vi har typ röjt överallt. Städat bort all jul, slängt ut granen, hängt upp tavlor, fixat lite mysfaktor, hängt upp lite prydnader osv.
Röjt Nicklas skrymsle under trappen, det var inte nådigt vill jag lova =p
Där har Jonas fyllt upp med massa ved.
Så har vi halmat och spånat åt djuren och det där vanliga gårdsgörat.

Just nu är jag galet trött. Vet egentligen inte varför. Har sovit riktigt bra i helgen ändå.
Men de är klart, är inte van o kliva upp på morgonen >_<

Nu ska jag slöa en stund och låta maten smälta så jag piggar på mig. Sen ikväll blir de väl söndagsslö med popcorn och en bok eller nått.
Ska sticka lite mer på halsduken också, gör återigen ett nytt försök ^^


I cant fall there again...

Lyssnar på Butterfly fly away. Får värsta rysningarna. Så jäkla fin =)

"Min kärlek till dig är enkel, rak och sann. Det är bara jag som krånglar ibland."

Förresten, har sett att jag fått fler läsare. Ni som läser min blogg kan väl ge er till känna i kommentatorsfältet? =D


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: