Can barely stand on my feet.

2010-01-02 @ 01:43:46 / Allmänt / Kommentera (0) st
Får man inleda året med att gråta?
Jag lyssnar på "Jag orkar inte älska dig längre"
Texten är sjukt jobbig och jag känner igen mig så väl.
The perfect girl-friend but never the girlfriend.

Anyhow.

Nyår spenderades som sagt i vängel.
Det var inget glamoröst, fixat, bestämt, uppdukat med mat osv.
Det var bara häng med två av mina närmaste vänner. Jonas och Natta.
Vi hade sjukt roligt, tog en massa skojkort, sköt misslyckade raketer och smällare.
Körde bodyshots, pratade, lyssnade på Metallica DVD's, busade osv.

Jag och Natta sov i rummet nere och det var sjukt kallt så vi snattade Jonas överkast.
Sen låg vi där, skrattade, kollade på korten som tagits under kvällen, diskuterade sparris och chokladpudding.

Idag har vi käkat pizza/kebabrulle, kikat på film, badat, pratat, skrattat.
Jag älskar verkligen Natta så det gör ont.
Jag ligger med lurarna på, men rätt var det är börjar hon sjunga, förmodligen helt omedveten om det.
Och när hon kollar på film. Hur hon rätt var det är gormar "Rätt åt dig jävla fitta, det är inte synd om dig" eller börja asgarva.
Hur hon kan föra en hel konversation med "mm":ande när hon sover.
Älskar dig sötunge!


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: