I ain't gonna win this war..

2010-01-24 @ 13:38:29 / Allmänt / Kommentera (0) st
Haha sjuukt seg idag.
Vaknade för.. 40min sen kanske.
Somnade dock inte förrän sex imorse så att vara uppe nu är rätt bra ändå.
Huvudvärken molar fortfarande.. inne på fjärde dagen nu och jag gissar att alkoholen inte hjälpte till till att mildra den =p

Tog ur min läppiercing igång. Känns tomt, men helt okej.

Och euw, pojkarna töjde J's öra igår. Aj aj aj, tycker inte om sånt.
Töjde väl upp från vanligt smycke till.. 5-6mm. Ush. Aj aj.
Åkte taxi hem inatt, var egentligen fel av mig att åka dit från första början eftersom att jag är så jäkla labil just nu, och sprit i kroppen gjorde inte saken bättre.
Haha. I'm such a girl. Grät som en dåre när Storebror trampade på en öm tå.
Sabbade mejken och grät och skrattade om vartannat för att jag var så tjejig ^^

Idag är planerna lugna, tänkte gå på bio ikväll.
"New Moon" Har iofs. sett den. Men den är absolut värd att se en gång till =)
Så de är väl mina planer idag.

Ciao så länge.

"Dom flesta lever sitt liv som om dom hade ett till på banken"


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: