I can almost see it. The dream I dreaming

2010-01-10 @ 20:00:03 / Allmänt / Kommentera (1) st
Funderar på att plocka ur mina piercingar.
På ett sätt känns dom som jag. Men de kanske räcker nu?
Jag kanske har vuxit ifrån dem. Åtminstonde läppen, tungan och ögonbrynet. Och naveln iofs. men den syns ju inte.
Vet inte riktigt, fick ett ryck nu och skulle vilja plocka ut dem.
Ögonbrynet kommer ge ett fult ärr. Men läppen lär nog knappt synas, inte näsan heller.
Naveln kommer också ge ett fult ärr.

Det tål att funderas på, ni får gärna komma med åsikter.

"Bara genier behärskar kaos"

Kommenterat av: Sandra

Om du känner för att ta bort dom men inte är riktigt säker.. så dra lott.. gör två lotter, ja och nej..

Tar du nej lotten och du känner en besvikelse eller ovisshet eller vad man ska säga, bara en känsla så betyder det att du ska ta bort dom och tvärtom..



alltid värt ett försök.



och sen hallå, det är inge problem med ärr, jag har ju ett jäkla ärr på magen efter operationen, jag skäms inte över det, ärr och andra problem visar bara sådant man varit med om och det är ganska värdefullt. tycker att sånna kroppar är snyggare än "perfekta felfria kroppar" om du förstår. vi blir bara ärr buddies ;D

2010-01-11 @ 11:41:44
http://zitu.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: